جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، گفت: حق انتقام را حق مسلم خودمان می‌دانیم و رژیم صهیونیستی با حالت ترس باید هر لحظه منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: شهید هنیه در پناه و مهمان عزیز نظام اسلامی بود که توسط دشمنان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی امروز از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است، گفت: این جنایت تعدی به خاک کشور اسلامی ما و بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی بود.

امام جمعه همدان، افزود: حق انتقام را حق مسلم خودمان می‌دانیم و رژیم صهیونیستی با حالت ترس باید هر لحظه منتظر انتقام جمهوری اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: عملکرد سازمان‌های بین‌المللی و عدم توانایی در جلوگیری از جنایت‌های مستکبران، جامعه بشری را مأیوس کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه امروز شاهد شکل گیری امت واحده، فرا سرزمینی، فراگیر و منسجم و فراتر از نگرش‌های مذهبی و دینی به نام جبهه‌ مقاومت هستیم، ابراز کرد: در این امت واحده، شیعه و سنی مطرح نیست و تنها اسلام مطرح است.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به تمدن اسلامی به جبهه‌ مقاوم و منسجم نیاز داریم، ابراز کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی، شیعه و اسلام هم در آرمان‌هایش هم در عملکردهایش روشن شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه در سال ۴۲ که حضرت امام(ره) از آرمان‌های فلسطین سخن گفتند، خیلی‌ها به این مسئله توجه نداشتند، یادآور شد: امروز آرمان فلسطین فراگیر و یک مساله‌ بین‌المللی شده و این حقانیت همان شعاریست که امام بزرگوار در سال ۴۲ مطرح کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نه دولتمردان و سیاسیون که نخبگان و افکار عمومی در کشورهای مختلف، به‌دنبال تحقق آرمان فلسطین هستند، اظهار کرد: در دنیا ثابت شده که عملکرد جمهوری اسلامی در عرصه‌ مقاومت عملکرد قابل دفاعیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با طرح سئوالی مبنی بر اینکه باید بپرسیم اگر در دهه ۹۰ با داعش تسامح می‌شد و جبهه‌ مقاومت تضعیف می‌شد، امروز چه باید می‌کردیم، گفت: دشمن با رسانه‌های خودش قدرت‌نمایی می‌کند، اما اگر قدرت دارید چرا هنوز در باریکه غزه کودک کشی می‌کنید؟، اگر می‌خواهید قدرت‌نمایی واقعی را ببینید، امروز جمهوری اسلامی و عملکرد او در وعده صادق را ببینید.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: مواضع روشن، صریح و صادقانه‌ رییس جمهور و طرح مبانی انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در متن تنفیذ در رابطه با رییس جمهور فرمودند، رئیس جمهوری فرزانه، صادق، مردمی و دانشمند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا دولت در گره گشایی‌ از مشکلات مردم موفق باشد و البته امیدواریم شاهد کابینه تخصصی و کارآمد باشیم تا بتواند مشکلات کشور را حل و فصل نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha